poniedziałek, 24 września 2018

Projekt na studiach

Od roku studiuję Organizację Produkcji Filmowej i Telewizyjnej na Wydziale Radia i Telewizji w Katowicach. Wraz z końcem drugiego semestru (studiów II stopnia xD) na Teorię i Praktykę Reklamy mieliśmy przygotować projekt długoterminowy. Moja grupa pod przewodnictwem Ani Kasperkiewicz wybrała kampanię informacyjną związaną z ostrzeganiem młodzieży przed sektami. Logo to zasługa Dominiki Talenty, ja przygotowałam ulotkę mojego własnego pomysłu ze stroną dla młodocianych i ich rodziców oraz zmodyfikowałam pomysł na plakat według Ani. Do tego był jeszcze spot radiowy, materiały informacyjne ze scenariuszami lekcji Basi Kornak oraz zarys spotu. Enjoy! 

PS - Zbieram zlecenia na wszelkie ulotki i plakaty w poniżej zaprezentowanym nurcie xD (Serio!)

Liwia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz