wtorek, 25 lutego 2014

The finals.../ Finał...

Hi!


Sorry for not writing here such a long time, but you have to forgive me! I had a lot of work to do and the benefit just came. I'm among 12 finalists of competition "Konkurs Wierszem" (Comic by Poem). I was so surprised, because I didn't thought I can win anything in that contest, I didn't count on it. I don't know how it is abroad to pay for the sms, but you are able to vote on me in the plebiscite for the best audience work, the number is 71160 and the text in message bl.kw.3  The website is here, and there is one page from my piece of work drawn to Justyna's Bargielska poem "Pinktronic", which is about Freud's theory of dream as a rebus (puzzle). Thanks mum for explaining this to me!


http://portliteracki.pl/projekty/newsy/106787-2/


Cześć!


Chyba nie muszę pisać, jak bardzo byłam zaskoczona, kiedy napisano do mnie, iż właśnie zostałam jednym z 12 finalistów konkursu "Komiks Wierszem"? W ogóle się tego nie spodziewałam, a wręcz spisywałam na straty (nawet jeżeli mignęło mi przed oczami światełko nadziei po zobaczeniu ostatniego komiksu Kuby Wojnarowskiego). Cieszę się, bo najprawdopodobniej moja praca zostanie wydrukowana w almanachu pokonkursowym (muszę go jakoś zdobyć :P). ALE UWAGA! Publiczność również wybiera swojego faworyta w tym konkursie! Możecie na mnie głosować pod numerem 71160 w treść sms'a wpisując: bl.kw.3 Więcej informacji zdobędziecie klikając w powyższy link. Komiks powstał jako ilustracja wiersza Justyny Bargielskiej "Pinktronic". Dziękuję człowiekowi-herbacie za pomoc w wytłumaczeniu Freudowskiej koncepcji snu jako rebusu! Skan rysunku brzydki, ale to z powodu kiepskiej jakości papieru, połączonej z moją nieumiejętnością zachowania proporcji między akwarelą a ilością wody :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz