niedziela, 30 września 2012

FOR

Good night everybodies after holiday!
This is an economic-comic about situation in Poland, two people, who buy a paddle because there was a lady in the television trying to tempt them to buy something, what is no need, but it makes Polish economy better (of course it could be the Polish products). About the relationships between elite and normal people and many other problems. It was made for the competition, but unfortunately it was too weak ;)
Your Liwia

 

 

Hej!
Powyżej widzicie komiks, który był przygotowywany na początku sierpnia tego roku do konkursu organizowanego przez Forum Obywatelskiego Rozwoju. Economic-comic, czyli komiks ekonomiczny, nad którym muszę jeszcze popracować i się podokształcać. Aluzję wiosła podsunęła mi moja mama. Całość bardzo chciałam wykonać w kolorze, byłby to mój pierwszy kolorowy komiks od czasu gimnzajum i 'wielkich' początków. Niestety nie starczyło mi czasu, a sama praca powstała właścwie tylko dzięki przedłużeniu naboru prac, ponieważ byłam wtedy zajęta konkursem na przekład literacki opowiadania pewnego irlandzkiego pisarza. O! Wy też w nim startowaliście? Całkiem możliwe, zważywszy, że uczestników było naprawdę spooooooooro ;) Tak czy inaczej kontekstów w "Wyjść z twarzą" również jest dużo, jeden nawet dość łopatologiczny. Na razie tyle, ale nie martwcie się, lada moment opublikuję tu kolejną pracę, a potem jeszcze kolejną z Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier. Można zatem rzec, iż mój blog po przerwie wakacyjnej wraca do pionu.
Na razie- Adieu!
Wasza Liwia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz