wtorek, 14 lutego 2012

Promotion party/ Bal maturalny (Studniówka)

Hey, hey, hey!

I had a prom in my school and for this occasion I had painted a picture to decorate our hallway. Making this picture took me 3 hours. It had to be quick step xD. The imaginary place is Venezia, cause that was the main theme at this party. Enjoy yourselves!

                                                                                              Your Blue-Dahlia Liwia ;)


Cześć.

Miałam właśnie studniówkę. Motywem przewodnim była Wenecja. Powyższy obraz(ek) składa się z dwóch części i jest naprawdę spory jak na formaty, na których z reguły pracuję. Malowałam go w trybie ekspresowym, całość zajęła mi nieco ponad 3 godziny. Zdjęcia nie oddają w pełni tych pastelowych, acz soczystych kolorów (farby tempery, gorsze niż olejne, bo mniej połyskujące, ale też ładne). Postawiłam na efekt wrażeniowy, najlepiej wygląda z odległości i oczywiście na żywo. To taka moja mała impresja. Kolorowa, żeby ubarwić choć cząstkę tego świata i moich myśli.
                                                                                                                 Wasza Liwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz